Sisältöön sitemap

Coaching

HAUS tarjoaa palveluita valtiohallinnon henkilöstöjohtamisen tueksi ja kehittämiseen. Henkilöstön osaaminen, voimavarat ja asiantuntijuuden kehittäminen on henkilöstöjohtamisen ydintä julkisella sektorilla ja valtiohallinnolla. Meidän palvelut on suunnattu valtiohallinnon henkilöstöjohtamisen eri osa-alueille, joita ovat johtajuus, henkilöstön voimavarat ja työnantajuus.

Coaching tukee henkilöstön kehittämistä

Coaching on keskeinen menetelmä työyhteisön kehittämiseksi. Coaching eli valmentava keskustelu tarjoaa työkaluja osaamisen kehittämiseen sekä tehokkaan viestinnän, vuorovaikutuksen ja laadukkaampien toimintamallien rakentamiseksi. Coaching tukee niin julkisessa hallinnossa toimivia yksilöitä kuin tiimejäkin sujuvamman arjen rakentamisessa.

Käytössäsi ovat coaching-alan ammattilaiset sekä laadukkaat menetelmät, joiden avulla yksilöimme koulutuskokonaisuuden juuri tarpeisiinne. 

  • Osaamisen kehittämistä ja jatkuvaa oppimista
  • Itseohjautuvuutta
  • Yhteisöllisyyttä ja vuorovaikutustaitoja
  • Ketterää toimintaa muutostilanteissa
  • Johtajuutta ja työelämätaitoja
  • Työhyvinvointia, motivaatiota ja sitoutuneisuutta

Coaching-palveluiden lisäksi tarjoamamme valmentavan työotteen ja johtamisen koulutusta, joka tukee kokonaisvaltaisesti julkisen hallinnon kehittämistä.

Uskomme, että coaching on merkittävässä roolissa tulevaisuuden kehittämisen keinona. Tästä syystä haluamme rakentaa entistä vaikuttavampia palvelukokonaisuuksia sisällyttäen coaching-palvelun kehityksenne tueksi.

Ota yhteyttä

Tuija Salmikannas

Tuija Salmikannas

Hallintojohtaja,FM, BBA, sertifioitu systeeminen coach, ratkaisukeskeinen työnohjaaja (STOry), WorkPlace Big Five Profile -sertifiointi, pedagoginen pätevyys

+358 40 588 2355 Tutustu henkilöön

Yhteydenottopyyntö

Ota yhteyttä oheisella lomakkeella ja olemme yhteydessä sinuun muutaman päivän sisällä pyynnön lähettämisestä. Tarjouspyyntö ei velvoita tilaukseen.

Tarkemmat rekistereitä koskevat informointiselosteet ovat verkkosivuillamme kohdassa Tietosuoja.

Mitä asiasi koskee?
This field is hidden when viewing the form

Aiheeseen liittyvää

Blogi

Esimerkki julkisen sektorin asiakaslähtöisyyden kehittämiskeinosta

Palvelusafarin tavoitteena on oppia, ymmärtää ja inspiroitua toisten organisaatioiden palveluprosesseista sekä asiakaskokemuksen kehittämisestä ja johtamisesta. Tavoitteena on siten tunnistaa kehitysideoita oman organisaation johtamismallin ja palveluprosessien kehittämiseksi.

Lue lisää
Blogi

Valmentava johtaja kehityksen mahdollistajana

Valmentava johtamisote on tänä päivänä entistä tunnetumpi johtajuuden malli, joskin sen vaikutukset ja todellinen käytettävyys tuntuvat olevan edelleen kysymysmerkki monen organisaation kohdalla. Perinteiset autoritääriset johtajuuskeinot ovat hyvinkin poikkeavia osallistavavan ja voimaannuttavan valmentavan johtajuuden rinnalla, joskin niiden on todettu parantavan niin tuotteliaisuutta kuin yksilöiden suoritusta.

Lue lisää
Blogi

Valtion henkilöstön osaamisen johtaminen ja kehittäminen on tärkeämpää kuin koskaan

Valtion henkilöstön kehittäminen ja sen osaamisen johtaminen on nyt tärkeämpää kuin koskaan, toteaa Kati Kivistö.

Lue lisää
Kaikki ajankohtaiset