Kerro näkemyksesi HAUS kehittämiskeskuksen toiminnasta
Asiakas on ollut nykyisen strategiamme ja toimintamme ensimmäisenä kohtana. HAUSin toimintaa on kehitetty viime vuosina voimakkaasti. Olemme ottaneet askeleita yhä digitaalisempaan toimintaan ja tehneet erilaisia pilotteja koulutuksissamme. Kuluvan vuoden alusta julkaisimme koulutuspalveluiden rinnalle kehittämispalvelumme – niin yksilön kuin organisaatioiden kehittämisen avuksi. Kestävää kehityksen tärkeyttä ei voi korostaa liikaa. Raportoimme viime vuoden toimintamme tulokset ensimmäistä kertaa kestävän kehityksen näkökulmasta.
Uskomme siihen, että toimimalla yhdessä asiakkaiden kanssa, voimme kehittää omaa toimintaamme meille kaikille oikeaan suuntaan. Yhdessä T-Media kanssa teemme syksyllä 2022 Luottamus ja Maine kyselyn asiakkaillemme. Jos siis sähköpostiisi kilahtaa viesti tästä asiasta pyydän, että käyttäisit muutaman minuutin vastaamiseen. Tietoa tullaan käyttämään heti toimitamme laadun parantamiseen valtionhallinnon hyväksi.
Yhteistyöterveisin,
Kyösti Väkeväinen
toimitusjohtaja
