Konsultointipalvelut
Tiesitkö, että asiakkaamme voivat hankkia konsultointipalvelut HAUSilta kilpailuttamatta? Saat käyttöösi satojen yritysten osaamisen yhden kontaktin kautta.
Millaista konsultointia HAUS tarjoaa?
Konsultointipalvelumme tarjoavat asiakkaillemme heidän tarpeisiinsa yksilöityä tukea. Tarjoamme apua esimerkiksi johtamiskulttuurin kehittämiseen, johtoryhmätyöskentelyyn, strategiaan, skenaario- ja ennakointityöhön, tulosohjaukseen sekä moniin muihin aiheisiin liittyen. Toteutamme osan konsultointipalveluista omien kehittämisammattilaistemme voimin ja osan yhteistyössä kumppaniemme kanssa. Osasta projekteja toimittajakumppanimme vastaavat hyvin itsenäisesti.
Miten saat HAUS-konsultoinnin käyttöösi?
Monipuolisen toimittajaverkoston kehittämiseen ja hyödyntämiseen meillä on vahva, lakiin kirjattu syy. Toimintamallimme mukaisesti me kilpailutamme palvelut asiakkaidemme puolesta. Tästä hyötyy sekä toimittajayritykset että asiakkaamme.
Roolimme valtion in-house-toimijana mahdollistaa sen, että asiakkaamme saavat käyttöönsä kilpailuttamatta monipuolisemman ja paremmin tarpeeseen vastaavan konsultointitiimin kuin mitä heillä olisi mahdollista saada itse kilpailuttaen. Tämä siksi, että HAUS on kilpailuttanut jo ennakkoon satoja toimittajia eri aihealueille, kuten johtamisen kehittämiseen, projektityöhön ja myös erilaisiin ICT-ratkaisuihin.
Samalla meillä on kokemuksen kautta tuntuma siihen, millainen kumppani olisi teille parhaiten soveltuva. Saat kauttamme juuri sellaista apua kuin tarvitset – et sellaista, joka sattuisi kilpailuttamalla tulemaan.
Pystymme palvelemaan konsultointiasiakkaitamme uniikin toimintamallimme ansiosta monipuolisemmin, pitkäjänteisemmin ja edullisemmin. Valtionyhtiönä meidän ykköstavoitteemme on vaikuttavuus ja hallinnon kehittäminen – ei voitontavoittelu.
Ota yhteyttä
Uusimmat ajankohtaiset
Palveluiden kehittäminen ja sen seuraava taso julkishallinnossa
Asiakkaan mukaanotto suunnitteluun ja toteutukseen uudella tavalla, tekee julkisesta palvelusta potentiaalisesti paremman. Tämän toteuttaminen siten, että toteutusta ei rajoita perinteiset organisaatiorajat, voi tehdä palvelusta kokonaan uudenlaisen.
Lue lisääAsiakaslähtöisyys julkisella sektorilla
Tämä blogisarjani asiakaslähtöisyydestä perustuu Uudistuja-koulutukseen (Uudistuva julkinen sektori – mahdollistava johtaminen –koulutusohjelma) ja erityisesti sen viidenteen moduuliin ”Julkisesta hallinnosta palveluun”.
Lue lisääEsimerkki julkisen sektorin asiakaslähtöisyyden kehittämiskeinosta
Palvelusafarin tavoitteena on oppia, ymmärtää ja inspiroitua toisten organisaatioiden palveluprosesseista sekä asiakaskokemuksen kehittämisestä ja johtamisesta. Tavoitteena on siten tunnistaa kehitysideoita oman organisaation johtamismallin ja palveluprosessien kehittämiseksi.
Lue lisää