Sisältöön sitemap

Google Ads – hakumainonta

Tiedätkö, kuinka Google Ads -hakumainonta toimii? Tule mukaan koulutukseen ja opit, miten hakumainonnan avulla parannat tuotteidesi ja palveluidesi näkyvyyttä Googlen hakutulosten kärkipäässä.

Tavoite

Koulutuksessa perehdyt Google-hakumainonnan perusteisiin ja luot ensimmäisen hakukampanjan sekä opit analysoimaan tuloksia Google Adsin ja Google Analyticsin kävijäseurannan avulla. Lisäksi saat kokeneelta kouluttajaltamme  käytännönläheisiä optimointivinkkejä ja toimialakohtaista tietotaitoa.

Kenelle

Koulutus soveltuu vasta-alkajalle eikä aiempaa kokemusta Google Ads –hakumainonnasta tarvita. On suositeltavaa, että osallistujalla on valmiina käytössään Google-tili (Google Ads -tilin luomista varten) tai  jo olemassa oleva Google Ads -tili harjoittelua varten.

Ohjelmaversio

Tarvitset vain toimivan nettiyhteyden ja selaimen (Google Chrome suositeltava).

Koulutuksen sisältö

1. PUOLIAIKA: Perusteita

Sähköisen markkinoinnin perusteet

  • Termistöä ja käsitteitä
  • Mainoshuutokauppa
  • Digitaalinen ostoprosessi

Google Ads -hakumainonta ja sen eri mahdollisuudet

  • Hakumainonta
  • Display-mainonta
  • Mobiilimainonta
  • Videomainonta
  • Shopping-mainonta

Google Ads -mainonnan kustannukset

Tulosten analysointi

  • Digimarkkinoijan työkalupakki

2. PUOLIAIKA: Kädet saveen

Google Ads -mainostilin luominen

  • Google Analytics -tilin kytkeminen
  • Konversioiden määrittely
  • Google My Business -ominaisuuksien hyödyntäminen mainonnassa

Hakukampanjan luominen (käytännönläheinen esimerkki)

Kampanjan optimointi

Tulosten mittaaminen

  • Konversiot
  • Google Ads -raportit
  • Google Analytics -data

Vinkkejä

Avainsanat

Google Ads, hakumainonta, data, Google Analytics, mainoshuutokauppa, mainostili, konversio, optimointi

Tutustu myös

koulutus image

Koulutusalue:

Sosiaalinen media

Kesto:

½ päivää

Päivämäärät:

26.5.2023 klo 9-12

TAI

12.10.2023 klo 9-12

Koulutuspaikka:

Etäkoulutus

Hinta:

390 €

Ilmoittaudu:

Ilmoittaudu koulutukseen