Asiakkuusosaamisen valmennusohjelma – menetelmiä asiakaslähtöisyyteen
Ilmoittautuminen päättyy 19 päivän päästä
Koulutuksen esittely
Viiden päivän valmennus tuo osaamista ja antaa käytännön työvälineitä asiakaspalveluun sekä asiakasymmärryksen kehittämiseen valtiolla. Asiakastyövälineet -valmennus luotsaa uutta työkulttuuria ja järjestelmällistä toimintaa asiakkuustyön parantamiseksi. Toimintamme on muuttunut ja muuttumassa yhä asiakaslähtöisemmäksi. Asiakas osaa vaatia nykyään. Vaatimukset
asiakaslähtöisyyteen ovat lisääntyneet. Valtiolla asiakkuus nähdään laaja-alaisesti. Se on otettu huomioon valmennuksessa.
Valmennuksen keskiössä on omien työmenetelmien ja asiakasosaamisen kehittäminen monipuolisiksi. Se antaa laajaa osaamispohjaa nykyaikaisten, asiakaslähtöisten palvelutilanteiden ja verkostojen hoitamiseen.
Valmennuksessa kehität omaa osaamistasi ja organisaatiosi toimintakulttuuria. Ohjelmassa parannetaan aamupäivien teoriaosuuksien avulla osaamista ja lisätään hyvien keskustelujen, ryhmäsparrauksen sekä osallistujien esimerkkien kautta omaa asiakkuusajattelua ja -käyttäytymistä. Valmennus auttaa käytänteiden suunnittelussa ja suunnitelmien viemisessä toiminnan tasolle.
Kesto:
5 valmennuspäivää
Alkaa:
22.09.2022 09.00
Päättyy:
18.01.2023 16.00
Koulutuspaikka:
Helsinki
Teams ja viimeinen päivä yhdessä lähivalmennuksena HAUSissa.
Hinta:
2950 € + alv 24 %
Lataa koulutusohjelma: