Asiakkuusosaamisen valmennusohjelma – menetelmiä asiakaslähtöisyyteen
Viiden päivän valmennus tuo osaamista ja antaa käytännön työvälineitä asiakaspalveluun sekä asiakasymmärryksen kehittämiseen valtiolla. Asiakastyövälineet -valmennus luotsaa uutta työkulttuuria ja järjestelmällistä toimintaa asiakkuustyön parantamiseksi. Toimintamme on muuttunut ja muuttumassa yhä asiakaslähtöisemmäksi. Vaatimukset asiakaslähtöisyyteen ovat lisääntyneet.
Valmennuksen keskiössä on omien työmenetelmien ja asiakasosaamisen kehittäminen monipuolisiksi. Se antaa laajaa osaamispohjaa nykyaikaisten, asiakaslähtöisten palvelutilanteiden ja verkostojen hoitamiseen.
Valmennuksessa kehität omaa osaamistasi ja organisaatiosi toimintakulttuuria. Ohjelmassa parannetaan aamupäivien teoriaosuuksien avulla osaamista ja lisätään hyvien keskustelujen, ryhmäsparrauksen sekä osallistujien esimerkkien kautta omaa asiakkuusajattelua ja -käyttäytymistä. Valmennus auttaa käytänteiden suunnittelussa ja suunnitelmien viemisessä toiminnan tasolle.

Koulutusalue:
Työelämävalmiudet
Koulutustapa:
Hybridi
Kesto:
5 päivää - 4 päivää Teams-koulutusta ja viimeinen päivä läsnäolokoulutuksena
Alkaa:
16.3.2023 9.00
Päättyy:
22.8.2023 16.00
Koulutuspaikka:
HAUS kehittämiskeskus Oy, Yliopistonkatu 5, 5.krs
Hinta:
2950 euroa + alv