HAUS - asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

Laadukas asiakaspalvelu on organisaation näyteikkuna ulospäin. Asiakkaan palvelukokemuksella on suuri merkitys virastojen ja laitosten julkisuuskuvalle.

Palvelun siirryttyä pitkälti verkkoon on asiakkaan odotusarvo niin palvelun nopeudelle kuin laadullekin kasvanut. Oikea-aikainen ja sisällöllisesti kattava palvelu tuo tehokkuutta myös viraston toimintaan ja säästää aikaa.

HAUS toteuttaa asiakaspalveluun liittyviä organisaatiokohtaisia valmennuksia, joiden puitteissa organisaatiolla on erinomaiset mahdollisuudet palveluprosessien analysointiin ja kehittämiseen.

Valmennuksissa paneudutaan myös asiakasvuorovaikutuksen problematiikkaan ja opetellaan ohjaamaan asiakastilanteita halutun tavoitteen suuntaan.

Ota yhteyttä

Marja Laine-Asikainen Asiakkuuspäällikkö, HAUS Collegen rehtori marja.laine-asikainen@haus.fi +358 40 571 2445