Apua Office-sovellusten ongelmiin nopeasti sovellustuen kautta?

Julkaistu Marja Laine-Asikainen

Office  365 -sovelluksien moninaiset ominaisuudet aiheuttavat välillä tilanteita, joissa oma osaaminen ei riitä ja työnteko tyssää kuin seinään.

 

Siksi lanseeramme uutta palvelua virastojen tueksi.

 

Eikö olisikin hienoa, jos neuvoja saisi silloin, kun niitä kiireisimmin tarvitaan? 

Saat apua nopeasti, sillä asiantuntijamme selvittävät Office  -sovellusten osaamiseen liittyvät ongelmat useimmiten jo saman yhteydenoton aikana. Sovellustuki päivystää chatissa, puhelimitse ja sähköpostilla arkisin klo 8.30-16.00 välisenä aikana.

Työaika kannattaa säästää olennaiseen

Anna ammattilaistemme ratkaista kysymyksesi ja neuvoa parhaat käytännöt! Näin säästät aikaa työtehtäviesi hoitamiseen, etkä tuhlaa sitä ongelmien selvittelyyn.

Sovellustuki vastaa kysymyksiisi

Sovellustukemme ammattilaiset auttavat ja neuvovat kaikenlaisissa kysymyksissä, jotka liittyvät yleisimpien Microsoft- ja Adobe-sovellusten käyttöön.

Microsoft: Windows 10, Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Onenote sekä Office 365 -sovellukset, kuten Teams, Onedrive, Planner, Sway, Power Automate jne. .

Adobe: Acrobat ja Acrobat Reader, PhotoShop, InDesign jne.

 

Esimerkkejä sovellusongelmista, joihin meiltä kysytään neuvoja:

  • Pivot-taulukko Excelissä
  • Kokouksen järjestäminen Teamsissä
  • Poissaolotoiminnot Outlookissa
  • Diaesitys PowerPointissa
  • Suunnitelman teko Plannerissa
  • Kuvan värien ja koon säätö Photoshopissa
  • PDF-tiedostojen muokkaus Acrobatilla

 

Marja Laine-Asikainen Asiakkuuspäällikkö, HAUS Collegen rehtori marja.laine-asikainen@haus.fi